Ofte stillede spørgsmål

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp er du altid velkommen til at skrive en mail til os.

Support

hello@shoptigrator.com

Hvorfor siger appen jeg mangler Carrier Calculated Rates modulet?
Appen bruger modulet til at sende fragt rater til Shopify. Vi anbefaler at du kontakter Shopify's chat support og spørger efter modulet, så vil de give dig mulighederne for hvordan du kan få det på din shop. Typisk enten som et tilkøb eller ved at opgradere til årlig betaling hos dem.
Hvorfor kan jeg ikke se mine rettelser jeg har lavet i fragtopsætningen?
Shopify cache'er de fragt rater vi sender dem i op til 24 timer. Så hvis du tester, så ret endten husnummer eller indholdet af kurven, så virker dine nye fragt rater. Dette er desværre en teknisk begrænsning som vi ikke er herre over.
Hvorfor skal jeg godkende betaling når appen er gratis?
Hvis du bruger gratis udgaven af appen beder vi dig om at godkende forbrugsbetaling på op til 27$. Det gør vi så appen kører vidre selv om du har mere end 50 ordre en måned. For den måned vil appen hæve 9$. Vi gør det på denne måde så du ikke skal opgradere eller nedgradere abonnement for en enkelt måned.
Hvordan fungere adresse validering i appen?
Adresse valideringen kigger på om kunden har udfyldt en korrekt adresse med et husnummer i adresse feltet. Hvis ikke kunden har gjort det vil appen blokere for at kunden kan gennemfører købet før det er rettet.
Hvordan integrere jeg appen med mit WMS system?
Alle WMS systemer kan tilgå hvilken pakkeshop kunden har valgt i appen. Dette gøres i Shopify's API, her er der et felt der hedder "code" som indeholder de informationer de skal bruge. Hvis du er på udkig efter et WMS så har vi blandt andet en integration med Peak WMS.
Hvordan kan jeg tilgå informationer omrking en specifik pakkeshop?
I Pakkeshopper bruger vi dynamiske variabler til at vise information der er specifik for en pakkeshop. Følgende variabler er tilgængelige i appen.
 
{PAKKESHOP_NUMMER}
Numret i listen af pakkeshops vi får fra transport firmaet.
 
{PAKKESHOP_ID}
Det ID som pakkeshoppen har hos transport firmaet.
 
{PAKKESHOP_NAVN}
Firma navnet eksempelvis "Superbrugsen".
 
{PAKKESHOP_ADDRESSE}
Adressen på pakkeshoppen eksempelvis "Testvej 1".
 
{PAKKESHOP_POSTNUMMER}
Postnummer på pakkeshoppen eksempelvis "4321".
 
{PAKKESHOP_BY}
Bynavn på pakkeshoppen eksempelvis "Odense".
 
{PAKKESHOP_KM}
Afstand i km til pakkeshoppen.
 
{SHOPIFY_ORDER_NAVN}
Ordrenavnet på en åben ordre kunden har i din butik eksempelvis "#1001".
 
{SHOPIFY_ORDER_ID}
En åben orders Shopify ID eksempelvis "987654321".